Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna

Kruciec

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Tuning techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
alfa86
Streetowiec



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piła

PostWysłany: Wto 22:09, 03 Lip 2007 Temat postu:

Jak rozwierciliscie króciec to coś się potem psuło ??
I jak to zrobie to co musze ustawić gaźnik ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 23:07, 03 Lip 2007 Temat postu:

Wszystko zależy od tego jak masz teraz ustawiony Blue_Light_Colorz_PDT_15. Ja osobiście pokręciłem troszkę śrubkami i działa normalnie i nie zauważyłem wzrostu mocy Blue_Light_Colorz_PDT_26. Muszę nad nim popracować jeszcze.. mam całe wakacje :hamster_bigeyes:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stunter
Zbanowany



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: WGW

PostWysłany: Śro 16:23, 04 Lip 2007 Temat postu:

Musisz przestawic gaznik do ilosci mieszanki ktorej bedzie wiecej niz przed rozwierceniem. musisz dobrac odpowiednia ilosc powietrza do ilosci benzyny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 16:47, 04 Lip 2007 Temat postu:

stunter spoko... ale jak? jaka ma być proporcja? jak poznać że jest dobrze ustawiony? która śrubka jest od czego? Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stunter
Zbanowany



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: WGW

PostWysłany: Śro 19:09, 04 Lip 2007 Temat postu:

Sa tam 3 srubki. jedna na sprezynce do ustawiania obrotow silnika. i 2 takie mosiezne do ustawiania ilosci powietrza. a jak ustawic to trzeba samemu do tego dojsc metoda prob i bledow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neoxis
Kozaczyna



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Śro 22:01, 04 Lip 2007 Temat postu:

chwila chwila! W silnikach jawoskich stosunek paliwowo-powietrzny spada na dysze, a raczej na ich rozmiar, a dokręcone powinny być do oporu chyba? W silnikach dezametu komarowych się kręci śrubkami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 22:09, 04 Lip 2007 Temat postu:

hmmmm... jak ja dokręce wszystkie śrubki na maxa (oprocz tej ze sprężynką) to mi nie chce moto odpalić, a jak jest załączony i dokręce to gaśnie.. więc chyba trzeba je regulować Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neoxis
Kozaczyna



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Śro 22:15, 04 Lip 2007 Temat postu:

Cytat:
Regulacja gaźnika
Regulacja gaźnika ma na celu odpowiednie dobranie ilości paliwa do powietrza. Krajowe silniki mają wkręty dyszy i powietrza - właśnie nimi się reguluje stosunek paliwowo-powietrzny, co jest nieco niewdzięczną robotą (przynajmniej dla mnie). Natomiast w silniku Jawki nie trzeba regulować gaźnika tak jak to jest w silnikach Komarków - zadanie to spadło na dysze. Dobrano odpowiednie ich rozmiary, co odpowiada regulacji przy pomocy wkrętów regulacyjnych. Tak więc chcąc zmienić stosunek paliwa z powietrzem, należy zmienić rozmiary dysz. Oryginalnie silniki Jawki były wyposażone w dysze główne o rozmiarze 68 lub 70, a polskie dławione miały 65. Muszę dodać że dysze muszą być wkręcone do oporu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 22:24, 04 Lip 2007 Temat postu:

LOL... to co ja mam zrobić jak mi nie działa na full wkręconych dyszach Blue_Light_Colorz_PDT_08?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Liqvidator
Moderator



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 22:58, 04 Lip 2007 Temat postu:

Ja odkąd pamiętam wkręcałem dysze na maxa, a jeśli coś nie grało to przestawiałem iglice i dawkę do skutku. Więc musisz pokombinować żeby było dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Czw 8:57, 05 Lip 2007 Temat postu:

ja tez mam dysze na maxa wkrecone i reguluje tylko iglica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stunter
Zbanowany



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: WGW

PostWysłany: Czw 9:24, 05 Lip 2007 Temat postu:

Tez mam na maxa wkrecone. pewien mechanik ktory u mnie byl powiedzial ze musza byc zawsze na maxa wkrecone.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 9:30, 05 Lip 2007 Temat postu:

ok bede kombinował...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stunter
Zbanowany



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 662
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: WGW

PostWysłany: Czw 9:32, 05 Lip 2007 Temat postu:

Moze dokrec dysze do konca i pokombinuj z iglica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Czw 9:34, 05 Lip 2007 Temat postu:

nom dokrec na maxa i sprawdz wszystkie ustawienia iglicy tak jak mowi stunter

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Tuning techniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin