Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna

WIĘKSZA MOC W OGARZE 200 - HELP!!!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Tuning techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
fajny990
Rowerzysta



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:12, 08 Mar 2008 Temat postu: WIĘKSZA MOC W OGARZE 200 - HELP!!!

Co zrobić by w ogarku była większa moc? Bo jak jadę pod górę SAM to nawet na 2 nie może podciągnąć - CO ROBIĆ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzik16zgr
Rowerzysta



Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:26, 04 Kwi 2008 Temat postu:

ja w swoim zrobiłem szlif cylindra i to podniosło mi moc do 3 km.tylko to trzeba umieć zrobić!! Blue_Light_Colorz_PDT_18

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 21:08, 05 Kwi 2008 Temat postu:

zapraszamy na [link widoczny dla zalogowanych] Blue_Light_Colorz_PDT_15 forum przeniesione! Blue_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
knap
Rowerzysta



Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mysłowice

PostWysłany: Pon 19:00, 19 Maj 2008 Temat postu:

zrób remont silnika albo kup se rower Blue_Light_Colorz_PDT_07

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darnok17
Rowerzysta



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

PostWysłany: Śro 14:46, 18 Cze 2008 Temat postu:

Zmien tlok, cylinder i glowice na 60ccm ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kador
Rowerzysta



Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:51, 18 Paź 2008 Temat postu:

ja bym nie ryzykował ze szlifem ja bym kupił tłok cylinder i głowice i dysze i byś miał 60 ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spun_14
Zaczyna Lapac



Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 13:31, 25 Paź 2008 Temat postu:

----> [link widoczny dla zalogowanych] <----
forum przeniesione


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seop
Rowerzysta



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:21, 02 Lis 2008 Temat postu:

jak masz takie klopoty z ogarem to masakra wymien sobie pierścienie na nowe ja to cisne z kumplem na ogarze pod górke o pochyleniu 35 stopni na 2 na pelnym gazie w swoim ogarze zasto sowalem metode prob i bledow teraz zrobilem tak ze przelozylem wieksza czes na moc i jak ruszam z jedynki to stawiam nim deba zas jak przestawiam na predkosc to zamykam licznik bo za malo jest 80 km/h a z tuningu tylko skrucilem kolanko wydechu o 10 cm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel
Rowerzysta



Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 20:59, 04 Gru 2010 Temat postu:

opisz to co zrobiłeś że masz taką moc i jak przestawiasz sobie na moc lub na prędkość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba50ccm
Rowerzysta



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:18, 13 Sty 2011 Temat postu:

sprawć dysze rozpylającą bo mogła sie rozjebać tesz tak miałem .pozdro pomodzienia .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrian92Rsko
Rowerzysta



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:28, 17 Mar 2011 Temat postu:

Może wystarczy ustawić lepiej zapłon, bo możesz mieć iskrę trochę za późno. Jak to nie pomoże to kompresja słaba i czas zrobisz szlif cylindra i wymianę tłoka. Ja na mieszance 1:1 benzyny z olejem napędowym jadę pod górkę w trójkę na dwójce na pełnych obrotach:D;p Trzy miesiące jazdy na takiej mieszance i silnik nadal hula bez problemu;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrian92Rsko
Rowerzysta



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:33, 17 Mar 2011 Temat postu:

Nie wiem jak inni, ale ja na tej mieszance odnoszę wrażenie większej mocy silnika i do tego ogar zaczął mi odpalać też na wstecznym;] Ciekawe tylko kiedy mi się zatrze silnik;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
knychu13
Rowerzysta



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoty Stok

PostWysłany: Czw 20:05, 07 Kwi 2011 Temat postu:

Gdybyś się zdecydował na powiększenie pojemności na 60 cm to radzę od razu zakupić wał wzmacniany który kosztuje minimum 200zł .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Tuning techniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin