Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna

motor mam od wczoraj, pomózcie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
KrzYsiu
Streetowiec



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Wto 10:28, 17 Lip 2007 Temat postu: motor mam od wczoraj, pomózcie

otóz motor kupiłem Ogara 200 za 600zł, motor naprawde ładnie wygląda, zadbany, i kupiony od starszego mechanika, gosć reperował go dla swojego chrześniaka ale niezdał i sprzedał go...akurat mi(miałem wielkie szczęscie, bo znalazłem anonse sprzed 2 tyg. Blue_Light_Colorz_PDT_12
- mam pare pytań
*skrzynia jest 3 biegowa, ale jakoś niewyczuwam:/ 1 luz 2 luz i koniec Blue_Light_Colorz_PDT_46 moze wciskam zamocno i z jedynki przerzucam na trójkę odrazu??
*po dłuższej jeździe jak mi zgasznie to już nieodpale z kopa, muszę spopychu (a czy mozliwe jest żeby ta nóżka od kopa sie przekrzywiła?? bo mi sie wydaje że przedtem sie troche inaczej kopało)
*czy silnik sie moze spalić albo przegrzać przy długiej jeździe??
*jak naciagnać łańcuch??
*jak zrobić licznik bo mi niewskazuje?? a jak przygazuje na luzie to zaczyna sie coś kreci, ale dochodzi tylko do dychy :hamster_attention:
Ogar jest świetny, niemyślałem ze będzie taki dobry, a w ogóle olejem cały czas śmierdzi, do całego baku benzyny wlałem szklanke mixolu, dobrze zrobiłem??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Wto 10:43, 17 Lip 2007 Temat postu:

a miales juz kiedys do czynienia z jakims motorowerem? Blue_Light_Colorz_PDT_21
*co do skrzyni to trzeba delikatnie bo urwiesz wajche albo zmieniacz rozwalisz..
*jak kopiesz kopke jak pilke to sie nie dziwie ze ci sie wykrzywia (trzeba delikatnie bo polksiezyc rozwalisz)
*jezeli bedziesz mu dawal w dupe i dusil sprzeglo do sie przegrzeje
*aby naciagnac lancuch musisz poluzowac tylnie kolo i dobijac takie polksiezyce po obu stronach
*jak ci licznik nie wskazuje to sprawdz linke czy jest dobrze wkrecona
* a co do tej szklanki to nie wiem.. mi sie wydaje ze za duzo.. na 5L trzeba 100 ml wlac.. i to zalezy jaka duza miales ta szklanke


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzYsiu
Streetowiec



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Wto 11:56, 17 Lip 2007 Temat postu:

wiem że trzeba delikatnie, ale niewiem, moze z czasem to odczuje ale teraz to niezabardzo,
kopie delikatnie, tylko oto mi chodzi ze nieraz kopaniak jak jest pionowo to sie ciezkobierze, a nieraz sie ułoży tak pod ukosem, sądze ze to zależy od połozenia cylindra, a tak to dzięki Blue_Light_Colorz_PDT_15


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Wto 12:00, 17 Lip 2007 Temat postu:

aa to juz wiem o co chodzi Blue_Light_Colorz_PDT_06 to normalne.. czasami kopniak zlapie od razu a czasami nie. a co do biegow to trzeba delikatnie a napewno wyczujesz.. hehe jak polozenie cylindra moze sie zmienic? :hamster_evil:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzYsiu
Streetowiec



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Wto 12:17, 17 Lip 2007 Temat postu:

sory, nie cylidra, tłoka Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzYsiu
Streetowiec



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Wto 16:38, 17 Lip 2007 Temat postu:

a co jest, bo jak jade ze stałą prędkoscią bieg 2, to mi szarpie,
a nieraz jak zaczynam jazde, przejade 20 m i mi gaśnie,
jak to naprawic ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Wto 17:15, 17 Lip 2007 Temat postu:

jak zaczynasz jazde to musisz go rozgrzac.. to normalne ze nieraz ci zgasnie.. a czemu jezdzisz na 2?? <lol2>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzYsiu
Streetowiec



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Wto 18:30, 17 Lip 2007 Temat postu:

no normalne że przy starcie wkładam jedynke, ale niejade szybko, wiec optymalny bieg do tej prędkości to 2,
bo jeździe powoli, bo przy tej prędkosci na 3 mi muli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Wto 19:12, 17 Lip 2007 Temat postu:

ale to trzeba na 3 jezdzic bo chlodzenie ma lepsze i mniej spali.. na 2 i 1 to tylko KAT.. optymalna predkosc dla tego motoru to 40 km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 19:27, 17 Lip 2007 Temat postu:

zaraz zaraz... mówiłeś (pisałeś) że
Cytat:
skrzynia jest 3 biegowa, ale jakoś niewyczuwam:/ 1 luz 2 luz i koniec Blue_Light_Colorz_PDT_46 moze wciskam zamocno i z jedynki przerzucam na trójkę odrazu??
a w ostatnim poście swoim napisałeś że masz jedynkę, dwójke i na trójce muli..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzYsiu
Streetowiec



Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Wto 21:55, 17 Lip 2007 Temat postu:

bo z jedynki odrazu brałem trójke przez przypadek Blue_Light_Colorz_PDT_46

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neoxis
Kozaczyna



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Wto 22:19, 17 Lip 2007 Temat postu:

Jedna moja rada, nie naprawiaj licznika, nie ma sensu i tak sie zaraz zepsuje. Dozwolonych predkości raczej przekraczał nie będziesz, ale jeżeli Ci tak naprawdę zależy to zamontuj lepiej elektroniczny, a jaki - pytaj ojsa. Z resztą się zgadzam co napisali chłopaki Blue_Light_Colorz_PDT_19 A! Jak Ci muli.. rozbujaj go troche na 2 i potem 3 i uważaj z gazem, bo jak za szybko dostanie paliwa to się zalewa i muli. Co do mieszanki, optymalny stosunek to 1:30, na dotarciu 1:25. Bak ma 9l. Więc powinienes wlac ok 0,33l oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Babinho
Moderator



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin WLKW

PostWysłany: Śro 21:23, 18 Lip 2007 Temat postu:

ja zawsze lalem w stosunku 1:20 :hamster_explain:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin