| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| Misiek_88 Moderator
 
 
 Dołączył: 15 Sie 2006
 Posty: 3
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 18:50, 15 Sie 2006 Temat postu: Wasze motory- tuning |  |  
				| Witam, opiszcie tutaj swoje sprzęciki
   no to ja zacznę może
 Marka:MBK Flipper 50ccm
 Tuning visualny: niebieskie neony pod podnóżkiem, światło przodnie xenonowe, lampa tylnia diodowa, pomalowany na czarno z naklejkami vinylowymi TRIBAL po obu stronach
 Tuning silnika: zmieniony filtr powietrza na stożkowy usunięta blokada
 Osiągi:19 s. do 100km/h
 wasza kolej
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| AraS Motorowerzysta
 
 
 Dołączył: 27 Cze 2006
 Posty: 24
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Mosina City
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 18:55, 15 Sie 2006 Temat postu: |  |  
				| Dotarłeś go?Ile ma blokad i ile zdjołeś?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Krzysiek Rowerzysta
 
 
 Dołączył: 07 Paź 2006
 Posty: 2
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:31, 07 Paź 2006 Temat postu: |  |  
				| Moja Maszyna nigdy nie bedzie miala 100-ki na godzine:P narazie max jechalem nim 60 /h ale mam zamiar wiecej go ztuningowac aby bujnal sie do min. 65 po mprostej
     
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Zwirek Administrator
 
 
 Dołączył: 27 Cze 2006
 Posty: 223
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland:Mosina k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 16:22, 11 Paź 2006 Temat postu: |  |  
				| Mój ogar też śmiga coś około 60 i to po nie wielu przeróbkach. Zdjąłem blokady
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Jackolik Rowerzysta
 
 
 Dołączył: 28 Paź 2006
 Posty: 2
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 23:46, 25 Gru 2006 Temat postu: |  |  
				| mam pytanie jakie sa blokady w ogarach 200?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Zwirek Administrator
 
 
 Dołączył: 27 Cze 2006
 Posty: 223
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland:Mosina k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 12:35, 04 Sty 2007 Temat postu: |  |  
				| Blokady Więc na poczatek pisz w odpowiednim temacie.
 1 blokada tłumik-dławik
 2 Blokada kruciec
 3 blokada dysze
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| bbolas Rowerzysta
 
 
 Dołączył: 24 Gru 2006
 Posty: 10
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 14:16, 04 Sty 2007 Temat postu: |  |  
				| blokady jesli chodzi o tłumnik i kruciec to raczej wiem o co chodzi ale dysze to co zmienia sie ich przelot ??
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Zwirek Administrator
 
 
 Dołączył: 27 Cze 2006
 Posty: 223
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Poland:Mosina k. Poznania
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 17:47, 07 Sty 2007 Temat postu: |  |  
				| Zmieniasz na te o wiekszym przelocie. Wiecej paliwa wiecej moce
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Liqvidator Moderator
 
 
 Dołączył: 04 Paź 2006
 Posty: 377
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 1/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 16:02, 28 Mar 2007 Temat postu: |  |  
				| Mój OGAR 200
 
 tuning techniczny-  cylinder 60ccm, wypolerowane kanały cylindra, wyrównane połączenia kanałów cylindra z karterami silnika, wypolerowana skrzynia korbowa, splanowana głowica ok. 1,5mm,  dysze o większym przelocie, wypolerowany króciec (ten z większym otworem)łączący gaźnik z cylindrem, skrócone kolanko wydechu o 10cm.
 
 tuning wizualny-pracuje nad nim jak na razie Ogarek jest odmalowany a mam zamiar założyc mu neony i wypolerować silnik a dalej sie zastanawiam..
 
 Osiągi-przed remontem i tuningiem ok. 65km/h
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| teo Poczatkowy streetowiec
 
 
 Dołączył: 09 Lip 2007
 Posty: 155
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: wodzierady
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:57, 02 Sie 2007 Temat postu: |  |  
				| mam go niedlugo wiec nie jest bardzo przerobiony:
 techniczny to zdjecie blokady krucica a wizualny to skrocenie tylnego blotnika.
 
 za jakes dwa trzy tygodnie planuje malowanie zalozenie aq neonow i migaczy a co dalej to jeszcze pomysle
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| alfa86 Streetowiec
 
 
 Dołączył: 15 Lis 2006
 Posty: 273
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 2/5
 Skąd: Piła
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 20:31, 02 Sie 2007 Temat postu: |  |  
				| Mój Ogarek
 Założona zębatka 12 zębów , rozwiercony króciec , skrócone kolanko ,
 Założona kratka na lampe .
 Max prędkość na prostej to 70
  ( bez wiatrów ) 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Ferdezo Kozaczyna
 
 
 Dołączył: 21 Cze 2007
 Posty: 437
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 17:10, 03 Sie 2007 Temat postu: |  |  
				| Mój Ogarek
 
 Tuning Techniczny:
 
 -Cylinder 60 cm3
 -Kruciec powększony
 -dysze z większym przelotem
 -filterek stożkowy (powietrza)
 
 Tuning Wizualny:
 
 -Owiewka >) (wasza ulubiona)
   
 -Torba rowerowa z tyłu (za niedługo pokaże fotki bardzo fajne i poręczne)
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| artur210 Rowerzysta
 
 
 Dołączył: 02 Cze 2009
 Posty: 5
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/5
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:20, 02 Cze 2009 Temat postu: |  |  
				| ejj sluchajcie mam takie pytanko
 czy ktos z was moglby mi zaproponowac tuning rometa ogara 900??
 bo naprawde nie wiem co z nim zrobic
 chodzi mi o tuning wizualny narazie bo do silnika to sie dobiore po gwarancji
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |