Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna

ZAPŁON

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Neoxis
Kozaczyna



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Czw 23:39, 07 Cze 2007 Temat postu:

Kurcze nie mam pojecia, lepiej chyba zrobic zaplon bateryjny (iskra niezaleznie od obrotow silnika jest mocna). Ja mam problemy z zaplonem, musze cos wykombinowac, aby iskra byla mocniejsza, prosze o pomoc!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 22:14, 22 Lip 2007 Temat postu:

Słuchajcie!! Znalazłem na stronie mojego Qmpla Artizzz'a opis tego zapłonu bateryjnego Blue_Light_Colorz_PDT_15 [link widoczny dla zalogowanych]. I mam w związQ z tym pytanie czy można by zastosować cewkę (tą pod bakiem) na 12V? Czy musi być dalej na 6V? Dlatego to pytanie ponieważ mam w moim moto 12V aQ.. jakby to miało być tak jak Artizzz to opisuje to nie trzeba nic przerabiać z cewkami w magnecie Blue_Light_Colorz_PDT_15 wystarczy wszystkie połączyć szeregowo by otrzymać upragnione 12V... 3+3+6=12 Blue_Light_Colorz_PDT_15 Tylko czy ten prąd będzie nadążał ładowac ten akumulator....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 22:40, 22 Lip 2007 Temat postu:

Cholera.. ze wzoru wyszło mi że taki układ będzie dawał natężenie równe 3,33A... chyba mało.. załóżmy że ta cewka(pod bakiem) będzie miała pobór 3A albo więcej to akumulator będzie się tylko troszeczkę ładował.
załóżmy że mamy akumulator 12v 5,5Ah. Przy poborze cewki wysokiego napięcia 3A zostaje 0,33A na ładowanie(o ile nie mamy załączonych świateł) To daje 16h Ciągłej jazdy aby naładowac w pełni akumulator Blue_Light_Colorz_PDT_26 światła biorą 1,6A czyli po pełnym naładowaniu mogą świecić 3h25min... Prosta rachuba musielibyśmy jeździć 12h35min bez świateł
To tyle tych cyferek teraz konkrety.... reasumując Blue_Light_Colorz_PDT_15 Trzeba będzie przed każdym wyjazdem ładować akumulator w domu na jakieś 4h jazdy (chyba nikt dłużej nie jeździ Blue_Light_Colorz_PDT_08)... W zamian za to mamy cholernie DUŻĄ iskrę i zalanie świecy nie wchodzi w grę Blue_Light_Colorz_PDT_07Blue_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neoxis
Kozaczyna



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Wto 11:13, 24 Lip 2007 Temat postu:

ojs...

Cytat:
12V... 3+3+6=12 Blue_Light_Colorz_PDT_15


Skąd wzięło się te 6 ? Przecież wszystkie cewki mają po 3V, tylko różniące ilością W. A tak wogóle, u mnie cewka w/n ma 8V, przynajmniej tak jest napisane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ojs
Administrator



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 805
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 21:36, 24 Lip 2007 Temat postu:

Nie.. w magnecie są 2 po 3v i jedna zapłonowa co ma 6V... cewka WN ma tak jak piszesz 8V Blue_Light_Colorz_PDT_19. Zobacz sobie do magneta... jest jedna grubsza Blue_Light_Colorz_PDT_15

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neoxis
Kozaczyna



Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nidzica

PostWysłany: Śro 22:07, 25 Lip 2007 Temat postu:

Tak, tak już to wiem, sorry Blue_Light_Colorz_PDT_08

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamek249
Rowerzysta



Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dołgie

PostWysłany: Czw 8:47, 11 Mar 2010 Temat postu:

jak zrobić elektryczny zapłon lub bateryjny w ogarze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
knychu13
Rowerzysta



Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoty Stok

PostWysłany: Sob 20:48, 09 Kwi 2011 Temat postu:

witam musisz opóźnić zapłon i wtedy będziesz miał większa iskrę oraz więcej wolt ja w ogarze opóźniłem i z 8 v mam 12 ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum o ogarze 200 Tuning i wiele innych rzeczy o ogarze Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin